SKIN CARE // how I combat face demons

by - februára 22, 2017

Ahojte!
Dnešný článok bude dačo trochu nové z mojej comfort zone. Nerada totiž čítam siahodlhé recenzie o jednej veci. No a pretože som niečo také teda ani nechcela písať rozhodla som sa, že vám ukážem také malé demo mojej skin care. Svoju skin care beriem ozaj vážne a konečne som našla tie správne veci, ktoré používať a som z nich nesmierne šťastná. 
V prvom rade by asi bolo dobré povedať aký typ pleti mám aby ste vedeli či sa pre vás tieto produkty budú hodiť alebo nie. Na rovinu povedané mám pleť EXTRÉMNE citlivú a alergickú na parabény a takmer všetko ostatné. Čo sa týka takých normálnejších opisov tak prechádza z mastiacej sa do veľmi veľmi suchej a aj ja som obeťou face demons. Táto skin care routine ich však drží celkom na uzde. A klopem na tisíc driev a solím za seba a čokoľvek iné!

Začneme teda ránom. Ako prvá vec ktorú spravím je, že si pleť umyjem mydlom na tvár od LUSH Coalface. Niektorí ľudia tvrdia, že ich vysušuje no a ja to veľmi nepociťujem a to mám na tvári aj ozaj suché miesta. Potom použijem ako tonikum obyčajnú bórovú vodu a pleť hydratujem krémom od LaRochePosay CICAPLAST. Tento krém je ozaj hutný a je určený napr na jazvy a spáleniny takže niekomu nemusí vyhovovať no je to jediný hydratačný krém po ktorom som sa nevyhádzala takže pre mňa je to láska najmä takto v zime.
Keď prídem domov a viem, že sa už nikam nechystám všetko ide preč! Síce sa teraz už veľmi nemaľujem ale sem tam predsa použijem aspoň korektor a takmer každý deň si maľujem aspoň mihalnice a obočie. Na to a aby som ich dostala preč z tváre používam Avéne Extremely Gentle Cleasing Lotion. Odlíčuje skvele aj všetko na očiach aj na tvári, nemastí a nevysušuje. Pleť ním prejdem aspoň dvomi tampónikmi aby som si bola istá, že je všetko preč.
Potom prichádza na rad čistenie a peeling. Áno síce mám extrémne citlivú pleť, ale jediné čo jej pomáha aby bola v dobrej kondícii je peeling. Na to teda používam LUSH Dark Angels cleanser a Clinique Sonic System Cleasing Brush. Skvelé spojenie, ktoré pleť krásne vyčistí, odmastí a odstráni všetky hnusné prebytočné veci čo tam nemajú čo hľadať a navyše je to stále veľmi príjemné a pleť to nedráždi ani neškriabe. Zvykla som byť na peelingy veľmi citlivá ale toto combo robí zázraky. Potom pleť opláchnem a prebytok Dark Angels zmyjem Coalface-om. Opäť bórová voda ako tonikum and that's it. Pred spaním na tvár nerada dávam krém, lebo si myslím, že pleť si musí cez noc oddýchnuť od všetkého čo na ňu celý deň vplýva. takto sa mi osvedčilo, že sa celá pekne prirodzene a zdravo premastí a nezostáva ani príliš suchá ani príliš mastná. 
No a nakoniec bonus - dva/tri razy do týždňa použijem masku MASK OF MAGNAMINTY od LUSH a nič asi nerobí také zázraky ako táto maska. Je príjemne chladivá a pleť je po nej krásne jemná a hebká a neviem ju skrátka slovami ani vynachváliť. 

Aká je vaša najobľúbenejšia značka skin care? 
(podľa tohto článku u mňa rozhodne vyhráva LUSH!)





You May Also Like

9 komentárov

  1. Keďže stále skúšam niečo nové, nemám vyložene obľúbenú značku skin care, no veľmi som si obľúbila napr. Clinique Pep-Start krém na tvár a tonikum od The Body Shop. Od Lush som zatiaľ nič neskúšala, no keď sa dostanem do ich predajne, rozhodne neodídem s prázdnymi rukami. Maska Mask of Magnaminty pôjde so mnou rozhodne, rovnako ako aj scrub na pery :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si obľúbila Ziaju a Bilku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky sú super!!! Ja svoje skin care produkty mením často lebo moja tvar je veľmi rýchlo prispôsobivá na nové produkty, to znamená že po nejakom čase už "nefungujú". Teraz dom práve prešla na bio kozmetiku značky Dr. Organic s výťažkom z ruží a aloevera a zatiaľ som moc spokojná!!!

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moja najobľúbenejšia skincare značka je rozhodne Garnier, ktorá však nesedí každému ale ja som jedna z tých šťastných žien, ktorej nevadí :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach, moja pleť je tiež veľmi problematická a máločo jej sadne. Teraz však nepoužívam toho veľa, jedine krém od Nivey, ktorý je určený pre bábätka, takže je jemný a nedráždi mi pleť noa zároveň hydratuje.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja keby som si večer, teda pred spaním na pleť nenaniesla krém, tak sa ráno zobudím ako 300 ročná múmia :D mám tak suchú pleť, že proste bez krému ani krok. Zaujala ma ale tá čistiaca kefa od Clinique, už dávnejšie rozmýšľam, že si jednu takú zaobstarám, len sa neviem rozhodnúť od ktorej značky. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Looks like really great product!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článek :) lush je jedna z mých oblíbených značek a ty jejich produkty jsou podle mě bomba a garnier taky super :) miluju skincare a takové články mě vždy inspirují abych zkoušela nové produkty :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten odličovač od Avene je asi najlepší na svete. Zatiaľ som lepší nenašla, ako píšeš nie je mastný a poradí si so všetkým, čiže netreba kupovať osobitne produkt na odlíčenie očí. Jedna slávna vizážistka ho dokonca tiež uvádzala ako najlepší odličovač, takže nebude to náhoda.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť